Skip to main content

Conversaciones con mi jardinero, Mejor Película de la Sección Oficial de la Semana de Cine de Lugo

Nota de prensa del Grupo Fonmiñá:

El voto del público eligió como Mejor Película de la Sección Oficial, al film francés realizado por Jean Becker, CONVERSACIONES CON MI JARDINERO. La película obtuvo una media 2,553, con 179 votos y 457 puntos.

En segundo lugar lo ocupó ARITMETICA EMOCIONAL con una media de 2,472 (161 votos, 398 puntos). El tercer lugar fue para LA BODA DE TUYA con una media de 2,446 (148 votos, 362 puntos). La cuarta posición fue para EL BAÑO DEL PAPA con una media de 2,237 (152 votos, 340 puntos). La quinta posición fue para 4 MESES 3 SEMANAS 2 DIAS con una media de 2,125 (112 votos, 238 puntos). El sexto lugar lo ocupó la pelcula española PRETEXTOS con una media de 1,943 (106 votos,205 puntos).

A lo largo de la semana los espectadores que asistieron a las distintas proyecciones lo hicieron en número superior a los 9.000. Con una media de asistencia diaria de 1.300 espectadores.

Asistencia

Celebrada a XXX Semana Internacional de Cine de Autor, o Grupo Fotocinematográfico Fonmiñá quere facer constar a súa satisfacción pola excelente acollida do público lucense, que disfrutou das proxeccións e fixo constar repetidamente a devoción
polo cine de autor.

A cifra de espectadores, que superaron os nove mil, nun tempo no que o cine comercial está en crise, reafírmanos no camiño seguido que estimamos debe continuar cada vez con máis forza.

E o agradecemento que sentimos polos cinéfilos lucenses facémolo constar, así mesmo, ás institucións que colaboraron connosco para que a Semana fose posible: Concello de Lugo, Deputación Provincial de Lugo, Secretaría Xeral de Comunicación da Xunta de Galicia, Vicepresidencia da Igualdade e do Benestar, Xacobeo, Universidade, Caixa Galicia e Galicia Dixital.

Remata un ciclo cun número de semanas tan rotundo como a que vimos de celebrar. Á satisfacción e agradecemento expresados quédanos por engadir o desexo: ¡Por moitos anos, Semana de Cine de Lugo!.
R.