Casi el 98% de las empresas gallegas de 10 o más empleados tiene conexión a internet
Esta estadística también refleja también que el 72,4% de las empresas gallegas tienen banda ancha móvil y que el 71,6% cuentan con internet y página web. El uso de las redes sociales en la comunidad disminuye hasta un 33,2% de las empresas de 10 o más trabajadores y el del cloud computing cae hasta el 13,1%.
En el conjunto del Estado, el uso de ordenadores está extendido en casi toda la totalidad de estas empresas (99,2%), el 87,3% tiene instalada una red de área local (LAN) y el 61,9% cuenta con una red de área local sin hilos. El uso de las TIC en las empresas de 10 o más trabajadores se ha comportado de forma dispar desde enero de 2013 hasta el primer trimestre de este año. Mientras que la banda ancha móvil experimentó un crecimiento de cuatro puntos, hasta el 78,3%, el uso de banda ancha fija retrocedió. Por su parte, la interacción a través de Internet de las empresas con las administraciones públicas aumentó siete décimas, hasta el 91,1%.
La encuesta revela que el 75,8% de las empresas de 10 o más empleados gestiona una página web propia, cuatro puntos más que el año anterior. Este porcentaje se sitúa en el 95,7% en las empresas que emplean a más de 250 trabajadores. Los principales servicios ofrecidos en estas páginas son la presentación de la empresa (90,5%), la declaración de política de intimidad o certificación de la seguridad del sitio web (65,2%) y el acceso al catálogo y listas de precios (52,8%).
Según el INE, el 99,9% de las empresas de 10 o más empleados con conexión a Internet acceden a la red mediante banda ancha (fija o móvil). Las tecnologías más utilizadas de conexión son las soluciones DSL (90,4%) y el teléfono móvil 3G o 4G (74,2%). Además, más de la mitad (54,6%) de las empresas proporciona a sus empleados dispositivos portátiles para su conexión a Internet con fines empresariales. De ellos, el 36,4% son ordenadores portátiles y el 49% smartphones o PDA phones. A comienzos de este año, el 15% de las empresas compraban soluciones de computación en 'la nube', la mayor parte de almacenamiento de ficheros, servicios de e-mail y bases de datos.
Las cifras sobre las microempresas (menos de 10 trabajadores), reflejan que el 67,7% de ellas dispone de acceso a Internet, casi todas mediante soluciones de banda ancha. Tres de cada cuatro microempresas utiliza telefonía móvil y algo más de una de cada cuatro (28,7%) dispone de página web. Las empresas de 10 o más empleados ubicadas en Cataluña, Madrid y Asturias presentan el mayor uso de las nuevas tecnologías de todo el territorio nacional. Por el contrario, las empresas de Extremadura, Castilla-La Mancha, Ceuta y Melilla son las que menos emplean estas herramientas.
En cuanto al comercio electrónico, el 17,8% de las empresas de 10 o más empleados realizaron ventas a través de este sistema en el año 2013, con un volumen de negocio de 195.443 millones de euros, un 6,7% más que en 2012. En total, las ventas a través del comercio electrónico representaron el 15,1% de la facturación, frente al 14% del año anterior. El 28,5% de estas empresas realizó compras a través del comercio electrónico durante el año pasado, con un volumen total de pedidos y bienes de servicio por valor de 195.405,4 millones de euros, un 6,8% más que en 2012. El 36,9% de las empresas de 10 o más empleados utilizan medios sociales por motivos de trabajo, principalmente redes sociales como Facebook, LinkedIn o Google+ (92,4%), seguidos de blogs o microblogs como Twitter o Blogger (40,9%) y de las webs que comparten contenido multimedia, como Youtube e Instagram (39,6%). Los principales usos de estos medios se dirigen al marketing, la publicidad y gestión de imagen y como canal para transmitir información al usuario.
Nota de prensa remitida por el Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:
No período 2013-2014, o uso das TIC nas microempresas galegas superou a media estatal en dispoñibilidade de telefonía móbil, páxina web, usos de redes sociais, así como na interacción coas Administracións Públicas a través de Internet. Respecto ás empresas galegas de 10 ou máis empregados, todas dispoñen de banda larga e incrementaron nun 30% o uso das redes sociais no último ano.
Esta son algunhas das conclusións que se extraen da enquisa sobre “O uso das TIC e do Comercio electrónico nas empresas 2013/2014”, publicada hoxe polo Instituto Nacional de Estatística (INE) e que vén de analizar o Observatorio da Sociedade da Información e a Modernización de Galicia (OSIMGA), adscrito á Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega)
Por riba da media en dispoñibilidade de web, móbil e uso de redes sociais
A porcentaxe de empresas con menos de 10 asalariados que dispoñen de telefonía móbil acada o 78,4%, superando a media estatal en case 2 puntos (76,5%). Un 33,1% das microempresas con conexión a Internet dispón de páxina web, un 17,8% máis que o ano anterior, superando a media estatal (28,7%) en 4,4 puntos, o que posiciona a Galicia na 1ª posición no ranking por Comunidades Autónomas.
Resulta especialmente significativo o uso intensivo que as microempresas galegas realizan das redes sociais: o 35,4% empregan as redes sociais, superando a media estatal (31,8%) en 3,6 puntos, o que sitúa a Galicia na 4º posición no ranking estatal.
En relación ao uso de ordenador e Internet, un 65,4% das microempresas galegas dispón de ordenador, fronte ao 72,3% do Estado e o 62,6% dispón de conexión a Internet.
Entre as microempresas que contan con conexión a Internet, un 90,3% dispón de banda larga fixa e un 63,5% de banda larga móbil. A contratación de banda larga móbil medrou un 21,6% no último ano, o que permite achegarse a valores semellantes á media estatal (66,4%).
O mesmo comportamento obsérvase na interacción das microempresas galegas coas Administracións Públicas a través de Internet: a media galega sitúase nun 66,4% fronte ao 66,2% da media estatal.
A práctica totalidade das empresas de 10 ou máis asalariados de Galicia dispón de ordenador (98,6%), conexión a Internet (97,6%) e banda larga (100%). Entre as empresas galegas con conexión a Internet, o 72,4 % accede á Rede a través de telefonía móbil de banda larga.
En canto á velocidade de conexión a Internet contratada, hai que destacar que un 46,4% das empresas galegas de 10 ou máis asalariados conta cunha velocidade entre 2 Mbps e 10 Mbps, superando a media estatal que se sitúa no 44,3%. Ademais, o 12,4% das empresas galegas deste segmento ten contratada velocidades entre 30 Mbps e 100 Mbps, igualando ao valor medio estatal.
Por outra banda, o 71,6% das empresas deste segmento dispón de páxina web, experimentando un incremento do 11,2%, o que permite reducir a diferenza con respecto á media estatal en 3 puntos.
Un 19,9% das empresas galegas de 10 e máis traballadores recibiu facturas electrónicas que permiten o procesamento automatizado (por exemplo: EDI, XML,...), superando en 3,7 puntos á media estatal. Por outra parte, en canto ás ferramentas de xestión empresarial, os ERP son usados no 37,4% das empresas galegas deste segmento, valor semellante á media estatal (38%) e o 32,1% empregan aplicacións para xestionar a información dos clientes (CRM).
As tecnoloxías cloud están chamadas a xogar un papel moi destacado como forma de acceso a servizos TIC avanzados. Un 13,1% das empresas galegas de 10 e máis traballadores compraron algún servizo de Cloud Computing, principalmente coa finalidade de xestionar o correo electrónico e o almacenamento de arquivos.
Un 33,2% das empresas galegas de 10 e máis empregados utilizaron algún tipo de medios sociais (Facebook, Linkedin, Google+, etc), fronte ao 36,9% da media estatal. Cabe salientar que o uso das redes sociais nas grandes empresas galegas medrou case un 30% no último ano. Entre este grupo de empresas, un 95% decántanse polo uso de medios sociais como Facebook, superando a media estatal en 2,6 puntos.
O principal uso dos medios sociais en Galicia está dirixido ao desenvolvemento da imaxe da empresa e dos seus produtos. Un 76,4% das empresas galegas de 10 e máis empregados que utilizaron redes sociais, fixérono con esta finalidade, superando a media estatal en 4,3 puntos. Tamén destacan os usos das redes sociais para intercambiar opinións con clientes (63,6%) así como para involucralos no desenvolvemento ou innovación de bens ou servizos (36,3%).
As tecnoloxías de identificación por radiofrecuencia (RFID) son empregadas xa polo 8,1% das empresas galegas de 10 e máis empregados/as, 0,4 puntos máis que a media estatal.
Un 91,8% das empresas galegas de 10 e máis empregados interactuou coas AAPP a través de Internet, un 3,8% máis que no ano anterior e superando lixeiramente a media estatal.
O 85,1% das empresas galegas de 10 e máis empregados emprega software de código aberto, en valores semellantes á media estatal (85,6%). Analizando a tipoloxía de software, os principais usos son navegadores de Internet, aplicacións ofimáticas e sistemas operativos.
En el conjunto del Estado, el uso de ordenadores está extendido en casi toda la totalidad de estas empresas (99,2%), el 87,3% tiene instalada una red de área local (LAN) y el 61,9% cuenta con una red de área local sin hilos. El uso de las TIC en las empresas de 10 o más trabajadores se ha comportado de forma dispar desde enero de 2013 hasta el primer trimestre de este año. Mientras que la banda ancha móvil experimentó un crecimiento de cuatro puntos, hasta el 78,3%, el uso de banda ancha fija retrocedió. Por su parte, la interacción a través de Internet de las empresas con las administraciones públicas aumentó siete décimas, hasta el 91,1%.
La encuesta revela que el 75,8% de las empresas de 10 o más empleados gestiona una página web propia, cuatro puntos más que el año anterior. Este porcentaje se sitúa en el 95,7% en las empresas que emplean a más de 250 trabajadores. Los principales servicios ofrecidos en estas páginas son la presentación de la empresa (90,5%), la declaración de política de intimidad o certificación de la seguridad del sitio web (65,2%) y el acceso al catálogo y listas de precios (52,8%).
Según el INE, el 99,9% de las empresas de 10 o más empleados con conexión a Internet acceden a la red mediante banda ancha (fija o móvil). Las tecnologías más utilizadas de conexión son las soluciones DSL (90,4%) y el teléfono móvil 3G o 4G (74,2%). Además, más de la mitad (54,6%) de las empresas proporciona a sus empleados dispositivos portátiles para su conexión a Internet con fines empresariales. De ellos, el 36,4% son ordenadores portátiles y el 49% smartphones o PDA phones. A comienzos de este año, el 15% de las empresas compraban soluciones de computación en 'la nube', la mayor parte de almacenamiento de ficheros, servicios de e-mail y bases de datos.
Las cifras sobre las microempresas (menos de 10 trabajadores), reflejan que el 67,7% de ellas dispone de acceso a Internet, casi todas mediante soluciones de banda ancha. Tres de cada cuatro microempresas utiliza telefonía móvil y algo más de una de cada cuatro (28,7%) dispone de página web. Las empresas de 10 o más empleados ubicadas en Cataluña, Madrid y Asturias presentan el mayor uso de las nuevas tecnologías de todo el territorio nacional. Por el contrario, las empresas de Extremadura, Castilla-La Mancha, Ceuta y Melilla son las que menos emplean estas herramientas.
En cuanto al comercio electrónico, el 17,8% de las empresas de 10 o más empleados realizaron ventas a través de este sistema en el año 2013, con un volumen de negocio de 195.443 millones de euros, un 6,7% más que en 2012. En total, las ventas a través del comercio electrónico representaron el 15,1% de la facturación, frente al 14% del año anterior. El 28,5% de estas empresas realizó compras a través del comercio electrónico durante el año pasado, con un volumen total de pedidos y bienes de servicio por valor de 195.405,4 millones de euros, un 6,8% más que en 2012. El 36,9% de las empresas de 10 o más empleados utilizan medios sociales por motivos de trabajo, principalmente redes sociales como Facebook, LinkedIn o Google+ (92,4%), seguidos de blogs o microblogs como Twitter o Blogger (40,9%) y de las webs que comparten contenido multimedia, como Youtube e Instagram (39,6%). Los principales usos de estos medios se dirigen al marketing, la publicidad y gestión de imagen y como canal para transmitir información al usuario.
Nota de prensa remitida por el Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:
No período 2013-2014, o uso das TIC nas microempresas galegas superou a media estatal en dispoñibilidade de telefonía móbil, páxina web, usos de redes sociais, así como na interacción coas Administracións Públicas a través de Internet. Respecto ás empresas galegas de 10 ou máis empregados, todas dispoñen de banda larga e incrementaron nun 30% o uso das redes sociais no último ano.
Esta son algunhas das conclusións que se extraen da enquisa sobre “O uso das TIC e do Comercio electrónico nas empresas 2013/2014”, publicada hoxe polo Instituto Nacional de Estatística (INE) e que vén de analizar o Observatorio da Sociedade da Información e a Modernización de Galicia (OSIMGA), adscrito á Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega)
Por riba da media en dispoñibilidade de web, móbil e uso de redes sociais
A porcentaxe de empresas con menos de 10 asalariados que dispoñen de telefonía móbil acada o 78,4%, superando a media estatal en case 2 puntos (76,5%). Un 33,1% das microempresas con conexión a Internet dispón de páxina web, un 17,8% máis que o ano anterior, superando a media estatal (28,7%) en 4,4 puntos, o que posiciona a Galicia na 1ª posición no ranking por Comunidades Autónomas.
Resulta especialmente significativo o uso intensivo que as microempresas galegas realizan das redes sociais: o 35,4% empregan as redes sociais, superando a media estatal (31,8%) en 3,6 puntos, o que sitúa a Galicia na 4º posición no ranking estatal.
En relación ao uso de ordenador e Internet, un 65,4% das microempresas galegas dispón de ordenador, fronte ao 72,3% do Estado e o 62,6% dispón de conexión a Internet.
Entre as microempresas que contan con conexión a Internet, un 90,3% dispón de banda larga fixa e un 63,5% de banda larga móbil. A contratación de banda larga móbil medrou un 21,6% no último ano, o que permite achegarse a valores semellantes á media estatal (66,4%).
O mesmo comportamento obsérvase na interacción das microempresas galegas coas Administracións Públicas a través de Internet: a media galega sitúase nun 66,4% fronte ao 66,2% da media estatal.
A práctica totalidade das empresas de 10 ou máis asalariados de Galicia dispón de ordenador (98,6%), conexión a Internet (97,6%) e banda larga (100%). Entre as empresas galegas con conexión a Internet, o 72,4 % accede á Rede a través de telefonía móbil de banda larga.
En canto á velocidade de conexión a Internet contratada, hai que destacar que un 46,4% das empresas galegas de 10 ou máis asalariados conta cunha velocidade entre 2 Mbps e 10 Mbps, superando a media estatal que se sitúa no 44,3%. Ademais, o 12,4% das empresas galegas deste segmento ten contratada velocidades entre 30 Mbps e 100 Mbps, igualando ao valor medio estatal.
Por outra banda, o 71,6% das empresas deste segmento dispón de páxina web, experimentando un incremento do 11,2%, o que permite reducir a diferenza con respecto á media estatal en 3 puntos.
Un 19,9% das empresas galegas de 10 e máis traballadores recibiu facturas electrónicas que permiten o procesamento automatizado (por exemplo: EDI, XML,...), superando en 3,7 puntos á media estatal. Por outra parte, en canto ás ferramentas de xestión empresarial, os ERP son usados no 37,4% das empresas galegas deste segmento, valor semellante á media estatal (38%) e o 32,1% empregan aplicacións para xestionar a información dos clientes (CRM).
As tecnoloxías cloud están chamadas a xogar un papel moi destacado como forma de acceso a servizos TIC avanzados. Un 13,1% das empresas galegas de 10 e máis traballadores compraron algún servizo de Cloud Computing, principalmente coa finalidade de xestionar o correo electrónico e o almacenamento de arquivos.
Un 33,2% das empresas galegas de 10 e máis empregados utilizaron algún tipo de medios sociais (Facebook, Linkedin, Google+, etc), fronte ao 36,9% da media estatal. Cabe salientar que o uso das redes sociais nas grandes empresas galegas medrou case un 30% no último ano. Entre este grupo de empresas, un 95% decántanse polo uso de medios sociais como Facebook, superando a media estatal en 2,6 puntos.
O principal uso dos medios sociais en Galicia está dirixido ao desenvolvemento da imaxe da empresa e dos seus produtos. Un 76,4% das empresas galegas de 10 e máis empregados que utilizaron redes sociais, fixérono con esta finalidade, superando a media estatal en 4,3 puntos. Tamén destacan os usos das redes sociais para intercambiar opinións con clientes (63,6%) así como para involucralos no desenvolvemento ou innovación de bens ou servizos (36,3%).
As tecnoloxías de identificación por radiofrecuencia (RFID) son empregadas xa polo 8,1% das empresas galegas de 10 e máis empregados/as, 0,4 puntos máis que a media estatal.
Un 91,8% das empresas galegas de 10 e máis empregados interactuou coas AAPP a través de Internet, un 3,8% máis que no ano anterior e superando lixeiramente a media estatal.
O 85,1% das empresas galegas de 10 e máis empregados emprega software de código aberto, en valores semellantes á media estatal (85,6%). Analizando a tipoloxía de software, os principais usos son navegadores de Internet, aplicacións ofimáticas e sistemas operativos.
R.